شالکه ۱-۳ رئال (برگشت ۱/۸ نهایی چمپیونز لیگ)
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گل های بازی: شالکه ۱-۳ رئال (برگشت ۱/۸ نهایی چمپیونز لیگ)رئال مادريد يك پيروزي شيرين ديگر را در مقابل شالكه تجربه كرد تا در مجموع 9 بر دو به تيم آلماني غلبه كند .

رئال بدون آن كه عناصر اصلي خود مثل په په ، مارسلو ، كارواخال ، دي ماريا و مودريچ را خسته كند توانست كه شالكه را مغلوب سازد و حالا با نيرويي مضاعف آماده الكلاسيكو شود .

گرت بيل و كريستيانو رونالدو در اين بازي خوش درخشيدند . اولي با استارت هاي انفجاري و پاسهاي بي نظيرش و دومي به خاطر دو گلي كه زد و مقتدرانه با سيزده گل در هفت بازي ، ركوردي جاودانه را در چمپيونزليگ ثبت كرد .

رئال در نيمه اول كم دقت بود . موراتا چند موقعيت عالي را به بدترين شكل خراب كرد تا تك گل رئال به پاس عالي گرت بيل و ضربه دقيق كريستيانو در موقعيت دروازه خالي خلاصه شود .

ديگر اتفاق بد نيمه اول مربوط به مصدوميت خسه رودريگز بود . مصدوميتي كه در اولين معاينات به نظر مي رسد كه جدي باشد و اين احتمال وجود داشته باشد كه اين جواهر فصل را از دست بدهد . گل خورده رئال در نيمه اول نيز توسط سرجيو راموس به ثمر رسيد كه مسير را منحرف كرد و دروازه ايكر را گشود .

در نيمه دوم ،‌رئال مادريد بهتر و سرحال تر بازي كرد . رئال دوباره مثل دور رفت ، تيم غالب ميدان بود ، هر چند كه بر خلاف آن بازي زياد از موقعيت هايش استفاده نمي كرد .

بالاخره اين كريستيانو بود كه روي يكي از آن حركات مخصوص و استارت هايش توانست كه دروازه حريف را بگشايد . روي حركتي ديگر و با فراري ديگر اين موراتا بود كه به لطف حركت كريستيانو و پاس گل گرت بيل توانست كه دروازه حريف را در موقعيتي نسبتا دروازه خالي بگشايد و بالاخره طلسم موقعيت هايي كه خراب كرده بود را بشكند .

رئال مادريد بدين ترتيب اقتدار خود را به اروپا نشان داد و نشان داد كه حتي براي يك بازي به ظاهر تشريفاتي نيز اهميت زيادي قائل است . رئال در اين بازي سه گل انفجاري را زد ، با سه فرار و سه ضد حمله .

با كريستيانو و بيل در غياب يار غارشان ، بنزما خوش درخشيدند . اولي با دو گل و دومي با دو پاس گل . موراتا از سويي با موقعيت هايي كه در اين بازي خراب كرد نشان داد كه هنوز راه زيادي در پيش دارد و شايد رفتنش در تابستان آينده با هدف تجربه اندوزي ضروري باشد . كاسميرو يك بار ديگر نشان داد كه چه هافبك درجه يك و مطمئني است و خط دفاعي هم به خصوص در نيمه دوم مطمئن بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:2 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11235
بازدید ماه : 39817
بازدید کل : 404660
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1